٣٠.١٠.٠٧

my birthday is today

انهاردة عيد ميلادي
ودي تورتة عيد ميلادي
وطبعا كلكم معزومين
بس الغايب مالوش نايب
وكل سنة وانتم كلكم طيبين
بس على فكرة أول تورته دي محجوزة

هناك ٣٦ تعليقًا:

غير معرف يقول...

كل سنة وانتي طيبة يا مامتي وبعودة الايااااااااام
تفرحي وتتهني وف عيدك تغتي ونضرب سلاااااااام
نيااااهااااهاااا
كل سنة وانتي طيبة يا مي والسنة الجاية ان شاء الله اشوفك هناك كده.. واخدة بالك انتي ؟؟ اشوفك هناك واروح ابارك هناك واديكي هديتك هناك!! ها؟ ياللا تقعدي بالعافية
سلاموووو عليكووووو.. زي اسماعيل ياسين

O S A M A يقول...

كل سنه وانتى طيبه يامى

وعقبال مليون سنه

ويارب تكونى حققتى اللى بتتمنيه السنه اللى فاتت وتحققي السنه الجديده حاجات اكتر واكتر

يالا بقي فين تورتتى:-)


هابي بيرز داى مى

غير معرف يقول...

كل سنة وانتِ طيبة يا حبيبة عمرى ويارب السنة دى تكون أحلى من اللى فاتت فى كل حاجة وانا هعمل اللى عليا وادعيلك والباقى عليكى بقى، انتى فاهمة طبعًا *

(green eyes) يقول...

maha miho
وانتي طيبة يا ميهو وعلى فكرة انا هستناكي هناك بالهدية طبعا
...............................
osama
وانت طيب يا اسامه واكيد هسيبلك حته كبير اوي من التورتة
..............................
wezza
وزة حبيبتي ربنا يخلينا لبعض طول العمر وميحرمناش من بعض ابدا والسنه اللي جاية تعدي علينا انا وانتي بالفرح والهنا ان شاء الله

غير معرف يقول...

إن شاء الله يا حبيبتى ،بس بتاع إيه بقى إن شاء الله بتقولى لأسامة أنه هياخد حتة كبيرة وأوى كمان من التورتة ده على أساس إن انتى اللى هاتجبيها ولا إن فى تورتة أصلاً انتِ بتغشى الناس يا مى

(green eyes) يقول...

wezza
ايه يا وزه رجعتي في كلامك ولا ايه انتي مش قولتيلي هيبقى في تورته انهاردة على العموم لو انتي مش جبتيها انا هجبها بس لو اعرف هتوديني فين انهارة

غير معرف يقول...

يالهوى عليكى مش قادرة تستنى كام ساعة بس ؟!! وبعدين انا مش قلت ان فى تورتة اصلا انتِ لما تشوفى المكان هتشكرينى اوى وتقوليلى كفاية اوى المكان مش لازم التورتة ولاانتِ ناوية تخربى بيتى :(

(green eyes) يقول...

wezza
طيب يا وزه كلها كام ساعة

غير معرف يقول...

كل سنة وانتي طيبة ياجميلة واسلنة الجاية تكوني مع النص الحلو ياقمر بس انا عاملة دايت ممكن بيبسي دايت لو سمحتي

(green eyes) يقول...

قلوب حائرة
وانتي طيبة ومن عنيا اجيبلك بيبسي دايت مخصوص علشانك
بس يارب التورتة تكون عجبتك

غير معرف يقول...

كل سنة و انتى طيبة يا احلى جرين ايز و عقبال مليون سنة و السنة الجاية تكونى فى بيتك ان شاء اللة مع الانسان اللى انتى بتحلمى بية

(green eyes) يقول...

memo
مرسي يا قمر وانتي طيبة وان شاء الله السنة اللي جاية نحقق كلنا اللي بنتمناه

غير معرف يقول...

كل سنه وانتى طيبه وعقبال مائه سنه وتكونى محققه كل الى بتحلمى بيه

Soooo يقول...

هابي بيرزاي تو يووووور
هابي بيرزاي تو يووووووووور
هابي بيرزاي تو جرين آآآيز
هابي بيرزاي تو يووووووووووور

يالا حالان بالان بالان حيو ابو الفصاد
هيكون عيد ميلادو الله اجمل الاعياد
فليحيا ابو الفصاد

كان يوم .... لما جيييييييييييت


كان يوم زي الفل والله
وكل سنه وانتي طيبه يارب
وان شاء الله في زي الايام دي تكوني محققه كل اللي تتمنيه
وماتنسينيش من التورته .. انا بقول اهه



يلا سلامووووووز

aboooood يقول...

كل سنة وإنت طيبة يا أحلى وأجمل إنسانة حقيقية ويارب تكوني حققت أمنياتك واللي متحققش نتمالك كلنا تحققية السنة الجاية .
يااااااااارررررررررررب .

MKSARAT - SAYED SAAD يقول...

كل عام وانتى بخير... بصحة... بأحسن حال عيد ميلاد سعيد وعقبال مليون سنة
يا ريت اكون لحقت حتة من التورتة

rack-yourminds يقول...

كل سنه وانتي طيبه وبصحه وبسلامه

والسنه الجايه تكوني نحققه كل احلامك وطموحاتك

تحياتي لكي

(green eyes) يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
(green eyes) يقول...

مرسي ليكم كلكم على حضوركم
وكل سنة واحنا كلنا طيبين وحققين كل اللي بنتمناة

Rushdy Kamel يقول...

كل سنة وانتي طيبة
اكيد اللي جاي احلى
ياللا مش مهم كبرتي سنة بس اكيد اتعلمتي فيها كتير

انا عاوز حتة من التورتة بس من غير شيكولاتة مش علشان دايت بس انا مش باحب الشيكولاتة !!!

عبقال الف سنة

(green eyes) يقول...

big code
انت بتفكرني ليه اني كبرت سنه مش تسيبني ناسية احسن :( انت معاك حق انا فعلا اتعلمت حاجات كتير اوي في السنه دي وأجمل حاجة اتعلمتها ان شعور الحب هو اجمل شعور ممكن يعرفة الانسان
متخافش التورته نصها شيكولاته والنص التاني كريمة كل اللي انت عاوزه
وكل سنة وانت طيب

truelove يقول...

محتاجة لرايك قوي الجديد الي عندي محتاجة ارائكم كلكم

سهر الليالى يقول...

happy birthday 2 u
happy birthday 2 u
happy biiiiirrthday 2 maaaay
happy birthday 2 u

سنه حلوة يا جميل
سنه حلوة يا جميل
سنه حلوة يا ميوية
سنه حلوة يا جميل

هوووووووووووووووووووف

كل سنه وانتى طيبة يا صاحبة اجمل العيون
يارب مكونش جيت متأخرة اوى وتكون التورتة خلصت
انا مليش دعوة عاوزة حتة بقى
:)
ويارب السنه الجاية محققه كل اللى تتمنيه
تحياتى ليكى فى هدية جاية

shreen يقول...

كل سنه وانت طيبه يامى

happy
and healthy
and great birthday 2 u

(green eyes) يقول...

سهر اليالي الجميلة
وانتي طيبة يا قمر وكل سنة
نورتي العيد ميلاد.. وهجيبلك تورته مخصوص ليكي .. نص كريمة ونص شيكولاتة علشان تاكلي اللي انتي بتحبية

خيرالدين يقول...

وصلت متأخر
كل سنه وانت بألف خير

(green eyes) يقول...

shreen
وانتي طيبه يا حبيبتي
.........................
e7na
مش متأخر ولا حاجة انا عاملة عيد ميلادي ثلاثة ليالي :)

real love يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا مي مرتين
مرة على عيد ميلادك واسفة مقدرتش أحضر
تانى واحدة على عيد الحب
كل سنة وانتى متمتعة بإحساس الحب
ثانيا
انا عزاماكي أنتى وأصدقائك المحترمين بس والمش محترمين عارفين نفسهم مشوفش وشهم عندي وهو واحد بس
عزاماكم كلكم على حفل عيد الحب عندي
وكل سنة وكل البلوجارية المحترمين وانا عارفة ان فيهم واحد لا طيبين بمناسبة عيد الحب
.....................
ريال لف

اسامة يس يقول...

كل سنة وانت طيبه .. وعقبال الف ومئة سنة ...
ويارب ايامك كلها اعياد...
بس هيه التورته محجوزة لمين ههههههههه
خالص تحياتي

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

سنه جميله يا جميل
كل عام وأنت فى سعاده

Sдmo يقول...

كل سنه وانتى طيبه
ولو انها متأخره شويه
وانشاء الله السنه اللى جايه احلى واجمل

(green eyes) يقول...

osama
انت اول واحد يسأل السؤال دا مع اني كنت فاكرة ان كل الناس هتسألهولي
:) كل سنة وانت طيب
...............................
real love
وانتي طيبة مرتين حمد الله على سلامتك نورتي مصر تاني واكيد هزورك في الفالنتين انا وكل اصحابي علشان كلهم محترمين
...............................
اعشق في اليل ضوء القمر
كل عام واحنا كلنا في سعادة
...............................
samo
بصرلاحة اتأخرت كتير بس حظك حلو لسه في تورته :)

A long distance يقول...

كل سنه وانتي طيبه
وعقبال مليون سنه
وربنا يجعل ايامك كلها خير وتبقى حلوه ان شاء الله
وسوري اذا كانت جت متاخره
mrgkiller2020

سندباد يقول...

كل سنة وانتي طيبة واسف لانها متاخرة

(green eyes) يقول...

a long distance
............
sendbad
........
طبعا جيتوا متأخرين والتورته خلصت كمان بس زي بعضة ابعت اجيب تورته مخصوص
وكل سنة وانتم طيبين

Moustafa` يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا مى
وربنا يارب يجعل سنتك سعيده
انا مش عارف انا بقول ايه
هى متاخره جدا بس معلهشى ده برده واجب
انا لسه عاثر ف المدونه بتاعتك
وعجبانى الاقامه فيها قوى
غالبنا هدعبس ف المواضيع كلها كده وهضيفها ف المفضله
شاكر ليكى بجد كتاباتك اللى كلها احلى من بعضها
سلاموو يا استاذه